Co dělat, pokud je zboží poškozené nebo vadné?

Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit –  Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na Výdejnu nebo pošlete zpět přes zásilkovnu :

 

 REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

 

 Vrácení přes Zásilkovnu 

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na přepážce řeknete kód „94721841“.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • Nic neplatíte.
  • Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů,  v případě odstranitelné vady ho můžeme opravit. Zašlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

Abychom mohli Vaši žádost zpracovat co nejdříve, uveďte prosím podrobný popis závady.

Záznamy nebyly nalezeny...

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení