Co dělat, pokud je zboží poškozené nebo vadné?

Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit –  Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na Výdejnu nebo pošlete zpět přes zásilkovnu :

 

 REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

 

 Vrácení přes Zásilkovnu 

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na přepážce řeknete kód „94721841“.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • Nic neplatíte.
  • Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů,  v případě odstranitelné vady ho můžeme opravit. Zašlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

Abychom mohli Vaši žádost zpracovat co nejdříve, uveďte prosím podrobný popis závady.

Záznamy nebyly nalezeny...